master's thesis
Using method of multi - sensory storytelling program with child diagnosed autism spectrum disorder - case study

Tihana Bešenić (2017)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document...

Bešenić, T. (2017). Program višeosjetilnog pričanja priča u radu s djetetom s poremećajem iz spektra autizma - opis slučaja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:049824

Bešenić, Tihana. "Program višeosjetilnog pričanja priča u radu s djetetom s poremećajem iz spektra autizma - opis slučaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:049824

Bešenić, Tihana. "Program višeosjetilnog pričanja priča u radu s djetetom s poremećajem iz spektra autizma - opis slučaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:049824

Bešenić, T. (2017). 'Program višeosjetilnog pričanja priča u radu s djetetom s poremećajem iz spektra autizma - opis slučaja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 26 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:049824

Bešenić T. Program višeosjetilnog pričanja priča u radu s djetetom s poremećajem iz spektra autizma - opis slučaja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2019 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:049824

T. Bešenić, "Program višeosjetilnog pričanja priča u radu s djetetom s poremećajem iz spektra autizma - opis slučaja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:049824