Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. urn:nbn:hr:211:190414
Bobek, Dajana
University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Bobek, D. (2020). Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“ (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
Bobek, Dajana. "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
Bobek, Dajana. "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
Bobek, D. (2020). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
Bobek D. Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“ [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414
D. Bobek, "Utjecaj marketinških aktivnosti na lojalnost potrošača generacije „z“", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:190414