undergraduate thesis
Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Budim, J. (2020). Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim, J. (2020). 'Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Budim J. Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

J. Budim, "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911

Please login to the repository to save this object to your list.