Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija
University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Economics
Cite this document
Leljak, L. (2019). Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak, L. (2019). 'Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
Leljak L. Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754
L. Leljak, "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754