master's thesis
Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Leljak, L. (2019). Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, Lucija. "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak, L. (2019). 'Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Leljak L. Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

L. Leljak, "Istraživanje čimbenika utjecaja na ponašanje milenijalaca kod online kupnje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:680754

Please login to the repository to save this object to your list.