undergraduate thesis
Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. urn:nbn:hr:211:696397

Martinović, Sara
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Martinović, S. (2020). Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Martinović, Sara. "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Martinović, Sara. "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Martinović, S. (2020). 'Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 07 October 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Martinović S. Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2020 [cited 2022 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

S. Martinović, "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Please login to the repository to save this object to your list.