Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. urn:nbn:hr:211:737370
Bočkaj, Bruna
University of Zagreb Faculty of Organization and Informatics Department of Information Systems Development
Cite this document
Bočkaj, B. (2022). Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370
Bočkaj, Bruna. "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370
Bočkaj, Bruna. "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370
Bočkaj, B. (2022). 'Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 01 April 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370
Bočkaj B. Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2023 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370
B. Bočkaj, "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370