master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. urn:nbn:hr:211:080834

Pongračić, Anja
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Pongračić, A. (2022). Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834

Pongračić, Anja. "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834

Pongračić, Anja. "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834

Pongračić, A. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834

Pongračić A. Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834

A. Pongračić, "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834

Please login to the repository to save this object to your list.