prikaz prve stranice dokumenta Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. urn:nbn:hr:141:308800

Marić, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Marić, M. (2019). Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800

Marić, Marija. "Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800

Marić, Marija. "Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800

Marić, M. (2019). 'Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800

Marić M. Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800

M. Marić, "Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800

Please login to the repository to save this object to your list.