prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić, Ira
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Glavičić, I. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić, Ira. "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić, Ira. "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić, I. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Glavičić I. Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

I. Glavičić, "Utjecaj društvenih mreža na odluku o turističkom putovanju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:112431

Please login to the repository to save this object to your list.