prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj informacijskih tehnologija na poslovanje hotelskih poduzeća s 5* na području grada Zagreba
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj informacijskih tehnologija na poslovanje hotelskih poduzeća s 5* na području grada Zagreba
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. urn:nbn:hr:191:687466

Pavlić, Martina
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Pavlić, M. (2017). Utjecaj informacijskih tehnologija na poslovanje hotelskih poduzeća s 5* na području grada Zagreba (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:687466

Pavlić, Martina. "Utjecaj informacijskih tehnologija na poslovanje hotelskih poduzeća s 5* na području grada Zagreba." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:687466

Pavlić, Martina. "Utjecaj informacijskih tehnologija na poslovanje hotelskih poduzeća s 5* na području grada Zagreba." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:687466

Pavlić, M. (2017). 'Utjecaj informacijskih tehnologija na poslovanje hotelskih poduzeća s 5* na području grada Zagreba', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:687466

Pavlić M. Utjecaj informacijskih tehnologija na poslovanje hotelskih poduzeća s 5* na području grada Zagreba [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:687466

M. Pavlić, "Utjecaj informacijskih tehnologija na poslovanje hotelskih poduzeća s 5* na području grada Zagreba", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:687466

Please login to the repository to save this object to your list.