prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:017133

Crnek, Katarina
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Crnek, K. (2018). Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Crnek, Katarina. "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Crnek, Katarina. "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Crnek, K. (2018). 'Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 16 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Crnek K. Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2021 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

K. Crnek, "Utjecaj brenda na odabir turističke destinacije mladih potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017133

Islandora Bookmark - Please login to use this feature