prikaz prve stranice dokumenta Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u hotelu „Trogir Palace“
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u hotelu „Trogir Palace“
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:867770

Brezni, Brigita
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Brezni, B. (2018). Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u hotelu „Trogir Palace“ (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:867770

Brezni, Brigita. "Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u hotelu „Trogir Palace“." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:867770

Brezni, Brigita. "Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u hotelu „Trogir Palace“." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:867770

Brezni, B. (2018). 'Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u hotelu „Trogir Palace“', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:867770

Brezni B. Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u hotelu „Trogir Palace“ [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:867770

B. Brezni, "Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u hotelu „Trogir Palace“", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:867770

Please login to the repository to save this object to your list.