prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:318158

Komes, Ivana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Komes, I. (2018). Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Komes, Ivana. "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Komes, Ivana. "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Komes, I. (2018). 'Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 17 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Komes I. Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2021 June 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

I. Komes, "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Islandora Bookmark - Please login to use this feature