prikaz prve stranice dokumenta Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:488289

Špoljarić, Ivan
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Špoljarić, I. (2018). Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:488289

Špoljarić, Ivan. "Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:488289

Špoljarić, Ivan. "Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:488289

Špoljarić, I. (2018). 'Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:488289

Špoljarić I. Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:488289

I. Špoljarić, "Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:488289

Please login to the repository to save this object to your list.