prikaz prve stranice dokumenta Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. urn:nbn:hr:191:579927

Marušić, Mate
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Marušić, M. (2019). Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927

Marušić, Mate. "Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927

Marušić, Mate. "Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927

Marušić, M. (2019). 'Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 20 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927

Marušić M. Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2021 June 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927

M. Marušić, "Uloga kulturnih resursa Republike Hrvatske u privlačenju emitivnoga tržišta Velike Britanije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:579927

Islandora Bookmark - Please login to use this feature