prikaz prve stranice dokumenta Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. urn:nbn:hr:191:777291

Vrhoci, Anja
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Vrhoci, A. (2019). Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291

Vrhoci, Anja. "Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291

Vrhoci, Anja. "Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291

Vrhoci, A. (2019). 'Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291

Vrhoci A. Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291

A. Vrhoci, "Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:777291

Please login to the repository to save this object to your list.