prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, Marinela
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Mrkonja, M. (2020). Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, Marinela. "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, Marinela. "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja, M. (2020). 'Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Mrkonja M. Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

M. Mrkonja, "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283

Please login to the repository to save this object to your list.