prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:233126

Zubić, Dijana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Zubić, D. (2020). Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Zubić, Dijana. "Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Zubić, Dijana. "Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Zubić, D. (2020). 'Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 23 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Zubić D. Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2021 June 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

D. Zubić, "Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Islandora Bookmark - Please login to use this feature