prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:951636

Keča, Karla
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Keča, K. (2020). Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Keča, Karla. "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Keča, Karla. "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Keča, K. (2020). 'Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 16 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Keča K. Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2021 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

K. Keča, "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636

Islandora Bookmark - Please login to use this feature