prikaz prve stranice dokumenta Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Lumezhi, M. (2020). Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, Martina. "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi, M. (2020). 'Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Lumezhi M. Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

M. Lumezhi, "Uloga komunikacije na poslovanje hotelskoga poduzeća Jadran d.d. Crikvenica", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:809336

Please login to the repository to save this object to your list.