prikaz prve stranice dokumenta Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:868936

Živković, Tajana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Živković, T. (2020). Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Živković, Tajana. "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Živković, Tajana. "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Živković, T. (2020). 'Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Živković T. Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

T. Živković, "Standardi i kvaliteta kao temelj poslovne uspješnosti", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:868936

Please login to the repository to save this object to your list.