prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, Simona
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Žikić, S. (2017). Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić, S. (2017). 'Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Žikić S. Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

S. Žikić, "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678

Please login to the repository to save this object to your list.