prikaz prve stranice dokumenta Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj, Tin
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Turkalj, T. (2017). Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj, Tin. "Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj, Tin. "Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj, T. (2017). 'Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj T. Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

T. Turkalj, "Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Please login to the repository to save this object to your list.