prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. urn:nbn:hr:191:661716

Šepić, Tihana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Šepić, T. (2017). Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Šepić, Tihana. "Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Šepić, Tihana. "Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Šepić, T. (2017). 'Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Šepić T. Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

T. Šepić, "Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Please login to the repository to save this object to your list.