prikaz prve stranice dokumenta Stanje pojedinih sastavnica okoliša u Varaždinskoj županiji u razdoblju od 2010. do 2013. godine
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Stanje pojedinih sastavnica okoliša u Varaždinskoj županiji u razdoblju od 2010. do 2013. godine
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Geotechnical Engineering, 2015. urn:nbn:hr:130:517083

Gorek, Mateja
University of Zagreb
Faculty of Geotechnical Engineering
Department for environmental engineering

Cite this document

Gorek, M. (2015). Stanje pojedinih sastavnica okoliša u Varaždinskoj županiji u razdoblju od 2010. do 2013. godine (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:130:517083

Gorek, Mateja. "Stanje pojedinih sastavnica okoliša u Varaždinskoj županiji u razdoblju od 2010. do 2013. godine." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Geotechnical Engineering, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:130:517083

Gorek, Mateja. "Stanje pojedinih sastavnica okoliša u Varaždinskoj županiji u razdoblju od 2010. do 2013. godine." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Geotechnical Engineering, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:130:517083

Gorek, M. (2015). 'Stanje pojedinih sastavnica okoliša u Varaždinskoj županiji u razdoblju od 2010. do 2013. godine', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Geotechnical Engineering, accessed 16 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:130:517083

Gorek M. Stanje pojedinih sastavnica okoliša u Varaždinskoj županiji u razdoblju od 2010. do 2013. godine [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Geotechnical Engineering; 2015 [cited 2021 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:130:517083

M. Gorek, "Stanje pojedinih sastavnica okoliša u Varaždinskoj županiji u razdoblju od 2010. do 2013. godine", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Geotechnical Engineering, Varaždin, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:130:517083

Islandora Bookmark - Please login to use this feature