prikaz prve stranice dokumenta Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo
No public access
undergraduate thesis
Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2013. urn:nbn:hr:216:711107

Matijević, Dina
University of Zagreb
Faculty of Graphic Arts

Cite this document

Matijević, D. (2013). Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Matijević, Dina. "Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Matijević, Dina. "Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Matijević, D. (2013). 'Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, accessed 22 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Matijević D. Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts; 2013 [cited 2024 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

D. Matijević, "Kako boje utječu na ono što kupujemo, proizvodimo i osjećamo", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:711107

Please login to the repository to save this object to your list.