master's thesis
Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić, Lana
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Bradašić, L. (2020). Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić, Lana. "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić, Lana. "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić, L. (2020). 'Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Bradašić L. Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

L. Bradašić, "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403

Please login to the repository to save this object to your list.