master's thesis
Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre
Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2018. urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, Vanio
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Smoković, V. (2018). Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, Vanio. "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, Vanio. "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, V. (2018). 'Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 21 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković V. Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2018 [cited 2020 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

V. Smoković, "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Islandora Bookmark - Please login to use this feature