master's thesis
Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre
Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2018. urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, Vanio
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Smoković, V. (2018). Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, Vanio. "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, Vanio. "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, V. (2018). 'Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković V. Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2018 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

V. Smoković, "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Please login to the repository to save this object to your list.