prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Pandžić, P. (2020). Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, P. (2020). 'Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 17 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić P. Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2021 January 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

P. Pandžić, "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Islandora Bookmark - Please login to use this feature