prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu
Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb - Centre for Croatian Studies, 2015. urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Sedlar, M. (2015). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, M. (2015). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 18 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar M. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2024 June 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

M. Sedlar, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Please login to the repository to save this object to your list.