prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu
Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb - Centre for Croatian Studies, 2015. urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Sedlar, M. (2015). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, M. (2015). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 31 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar M. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2020 October 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

M. Sedlar, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Islandora Bookmark - Please login to use this feature