prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Cultural studies, 2016. urn:nbn:hr:156:877770

Azapović, Ines
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in media culture

Cite this document

Azapović, I. (2016). Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Azapović, Ines. "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Azapović, Ines. "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Azapović, I. (2016). 'Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 24 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Azapović I. Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2016 [cited 2020 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

I. Azapović, "Utjecaj subliminalnih poruka i korporativnog oglašavanja u televizijskim sadržajima", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:877770

Islandora Bookmark - Please login to use this feature