prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije
Zagreb: Libertas International University, 2018. urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac, Diana Katarina
Libertas International University

Cite this document

Grbavac, D. K. (2018). Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac, Diana Katarina. "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije." Master's thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac, Diana Katarina. "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije." Master's thesis, Libertas International University, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac, D. K. (2018). 'Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije', Master's thesis, Libertas International University, accessed 22 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Grbavac DK. Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: Libertas International University; 2018 [cited 2020 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

D. K. Grbavac, "Utjecaj industrije vjenčanja na razvoj turizma u Hrvatskoj - brendiranje turističke destinacije", Master's thesis, Libertas International University, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:329340

Islandora Bookmark - Please login to use this feature