master's thesis
Primjeri problemskih zadataka i mogućih strategija za učenike različite školske dobi
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Mathematics, 2019. urn:nbn:hr:126:042226

Borojević, Dajana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of Mathematics
Chair of Applied Mathematics and Computer Science
Applied Mathematics and Optimization Research Group

Cite this document

Borojević, D. (2019). Primjeri problemskih zadataka i mogućih strategija za učenike različite školske dobi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Mathematics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:042226

Borojević, Dajana. "Primjeri problemskih zadataka i mogućih strategija za učenike različite školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Mathematics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:042226

Borojević, Dajana. "Primjeri problemskih zadataka i mogućih strategija za učenike različite školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Mathematics, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:042226

Borojević, D. (2019). 'Primjeri problemskih zadataka i mogućih strategija za učenike različite školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Mathematics, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:042226

Borojević D. Primjeri problemskih zadataka i mogućih strategija za učenike različite školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Mathematics; 2019 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:042226

D. Borojević, "Primjeri problemskih zadataka i mogućih strategija za učenike različite školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of Mathematics, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:042226

Please login to the repository to save this object to your list.