master's thesis
Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji

Sara Markić (2017)
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Mathematics
Cite this document...

Markić, S. (2017). Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173

Markić, Sara. "Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173

Markić, Sara. "Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173

Markić, S. (2017). 'Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173

Markić S. Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2017 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173

S. Markić, "Primjena statističkih metoda u optimizaciji marketinških aktivnosti u maloprodaji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:056173