master's thesis
Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.
Pula: Polytechnic Pula - College of Applied Sciences, 2017. urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, Marino
Istrian University of applied sciences

Cite this document

Smilović, M. (2017). Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o. (Master's thesis). Pula: Istrian University of applied sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, Marino. "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, Marino. "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.." Master's thesis, Istrian University of applied sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović, M. (2017). 'Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.', Master's thesis, Istrian University of applied sciences, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Smilović M. Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o. [Master's thesis]. Pula: Istrian University of applied sciences; 2017 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

M. Smilović, "Poboljšanje komunikacije s ciljem smanjenja broja reklamacija na primjeru poduzeća Fusio d.o.o.", Master's thesis, Istrian University of applied sciences, Pula, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:212:604745

Please login to the repository to save this object to your list.