undergraduate thesis
Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry, 2018. urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Forestry and Wood Technology
Institute of Production Organisation

Cite this document

Lovrić, I. (2018). Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, I. (2018). 'Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, accessed 29 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić I. Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology; 2018 [cited 2021 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

I. Lovrić, "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Please login to the repository to save this object to your list.