undergraduate thesis
Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2019. urn:nbn:hr:201:244030

Stiperski, Monika
University of Zagreb
Faculty of Textile Technology

Cite this document

Stiperski, M. (2019). Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030

Stiperski, Monika. "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030

Stiperski, Monika. "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030

Stiperski, M. (2019). 'Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, accessed 30 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030

Stiperski M. Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology; 2019 [cited 2021 July 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030

M. Stiperski, "Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke iz odjevne industrije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:244030

Islandora Bookmark - Please login to use this feature