prikaz prve stranice dokumenta Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2020. urn:nbn:hr:224:785837

Horvat, Sara
Catholic University of Croatia
Department of Sociology

Cite this document

Horvat, S. (2020). Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837

Horvat, Sara. "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837

Horvat, Sara. "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837

Horvat, S. (2020). 'Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837

Horvat S. Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2020 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837

S. Horvat, "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837

Please login to the repository to save this object to your list.