master's thesis
Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu
Koprivnica: University North, 2019. urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, Martina
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Fajt, M. (2019). Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, M. (2019). 'Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu', Master's thesis, University North, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt M. Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

M. Fajt, "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Please login to the repository to save this object to your list.