master's thesis
Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije
Koprivnica: University North, 2019. urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Hodžić, M. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, M. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić M. Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

M. Hodžić, "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Please login to the repository to save this object to your list.