undergraduate thesis
Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi
Koprivnica: University North, 2022. urn:nbn:hr:122:798304

Jurenec, Martina
University North
University centre Koprivnica
Department of Journalism

Cite this document

Jurenec, M. (2022). Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304

Jurenec, Martina. "Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi." Undergraduate thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304

Jurenec, Martina. "Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi." Undergraduate thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304

Jurenec, M. (2022). 'Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi', Undergraduate thesis, University North, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304

Jurenec M. Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304

M. Jurenec, "Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304

Please login to the repository to save this object to your list.