undergraduate thesis
Marka kao sredstvo komunikacije
Utjecaj na potrošače
Koprivnica: University North, 2016. urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Šulentić, E. (2016). Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, Elizabeta. "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače." Undergraduate thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić, E. (2016). 'Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače', Undergraduate thesis, University North, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Šulentić E. Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

E. Šulentić, "Marka kao sredstvo komunikacije : Utjecaj na potrošače", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:548459

Please login to the repository to save this object to your list.