prikaz prve stranice dokumenta Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača
No public access
undergraduate thesis
Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača
Koprivnica: University North, 2018. urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Repić, J. (2018). Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, J. (2018). 'Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić J. Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

J. Repić, "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Please login to the repository to save this object to your list.