prikaz prve stranice dokumenta Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača
No public access
undergraduate thesis
Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača
Koprivnica: University North, 2018. urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Repić, J. (2018). Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, J. (2018). 'Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 02 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić J. Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2020 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

J. Repić, "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Islandora Bookmark - Please login to use this feature