master's thesis
Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"
Koprivnica: University North, 2019. urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija, Marija Magdalena
University North
University centre Koprivnica
Department of Media Design

Cite this document

Čizmadija, M. M. (2019). Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike" (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija, Marija Magdalena. "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija, Marija Magdalena. "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija, M. M. (2019). 'Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"', Master's thesis, University North, accessed 05 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija MM. Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike" [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2021 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

M. M. Čizmadija, "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Please login to the repository to save this object to your list.