master's thesis
Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru
Koprivnica: University North, 2019. urn:nbn:hr:122:649256

Storić, Petra
University North
University centre Koprivnica
Department of Media Design

Cite this document

Storić, P. (2019). Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, Petra. "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, Petra. "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, P. (2019). 'Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru', Master's thesis, University North, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić P. Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

P. Storić, "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Please login to the repository to save this object to your list.