undergraduate thesis
Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju
Koprivnica: University North, 2019. urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, Patricia
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Repnjak, P. (2019). Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, P. (2019). 'Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju', Undergraduate thesis, University North, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak P. Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

P. Repnjak, "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Please login to the repository to save this object to your list.