undergraduate thesis
Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike
Koprivnica: University North, 2020. urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, Marsel
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Pisačić, M. (2020). Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, M. (2020). 'Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike', Undergraduate thesis, University North, accessed 23 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić M. Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2020 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

M. Pisačić, "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Islandora Bookmark - Please login to use this feature