master's thesis
Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača
Koprivnica: University North, 2020. urn:nbn:hr:122:592171

Jambrek, Marko
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Jambrek, M. (2020). Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171

Jambrek, Marko. "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171

Jambrek, Marko. "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171

Jambrek, M. (2020). 'Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača', Master's thesis, University North, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171

Jambrek M. Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171

M. Jambrek, "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171

Please login to the repository to save this object to your list.