master's thesis
Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti
Koprivnica: University North, 2020. urn:nbn:hr:122:346622

Barbir, Tomislav
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Barbir, T. (2020). Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622

Barbir, Tomislav. "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622

Barbir, Tomislav. "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622

Barbir, T. (2020). 'Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti', Master's thesis, University North, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622

Barbir T. Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622

T. Barbir, "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622

Islandora Bookmark - Please login to use this feature