master's thesis
Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor
Koprivnica: University North, 2020. urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer, Igor
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Krajcer, I. (2020). Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer, Igor. "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer, Igor. "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer, I. (2020). 'Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor', Master's thesis, University North, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer I. Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

I. Krajcer, "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Please login to the repository to save this object to your list.